Mapy
     Editory

Ostatné
     Kontakt

ShoutBoard

Soldat je unikátní z boeního pohledu vidiná multiplayerová akení hra. Je to rychlá akce plná krve a masa. Vojáci proti sobi bojují v 2d bojových arénách a používají smrtící zbrani.

V této hoe je 6 módu : Deathmatch, Pointmatch, Teammatch, Rambomatch, Infiltration a Capture the flag. V dm jde o to, zabít co nejvíce protivníku. V pointmatchi jde o to stejné, s tím rozdílem, že když nesete vlajku, dostáváte za frag 2 body. Ty se potom znásobují, když zabijete více lidí naráz. V TDM se bojuje ve 4 týmech proti sobi. V Rambomatchi je nikde v aréni pohozen luk Johna Ramba, který dává svému uživateli nikteré schopnosti , jako regenerace. Je také smrtelný jediným zásahem. V Infiltration jsou na mapi 2 základny. Jeden tým brání svoji vlajku, zatímco ten druhý se ji snaží získat a odnést do své základny. CTF je to stejné s tím, že se vlajku snaží získat oba týmy. Ve hoe je také 18 zbraní. Automatické zbrani, brokovnice, pušky, granátomety, odstoelovací pušky, dila - vše na co si vzpomenete. Soldat se hraje na 2d mapách pro jednotlivé mody. Oficiálních 35 map doploují stovky map vytvooených uživateli. Soldat zaeal jako nepoíliš známá hra vytvooená Michalem Marcinkowski(polák). Postupni zaeal zajímat eím dál více lidí. Zaeali se zakládat klany, ligy a stránky o Soldatu. I když je tato hra z Polska, nebyla u nás donedávna skoro vubec známá. Lidé z ER, kteoí ji hráli doboe se dali zpoeítat na prstech jedné ruky. Avšak tei, díky Gamezone, se stal Soldat známou hrou. Hodni lidí ho bude hrát jen tak, mnoho jich u nij chvíli zustane stane se dobrými hráei. Ale Soldat je také hra, a tak ureiti poskytne zábavu mnoha lidem.

Anketa

TopList
TOPlist